Akce je zrušena. Kde a jak mohu vrátit vstupenky?
V případě zrušení akce vás budeme vždy kontaktovat na registrační email a budeme požadovat zaslání vašeho čísla účtu, kde vám zašleme veškeré prostředky zpět na váš účet. Vždy platí, že pokud u nás zakoupíte vstupenky, tak vám také vrátíme v případě zrušení vždy veškeré finanční prostředky za vstupenky. Pro tyto případy raději doporučujeme při nákupu vstupenek vždy uvádět platný email.
Která společnost provádí vrácení vstupného?
U každé akce platí, že vždy tam, kde si vstupenky zakoupíte je musí jít také vrátit. Pokud tedy zakoupíte vstupenky online na našem portálu www.tickethome.cz, tak vám v případě zrušení akce pořadatelem také vždy vrátíme veškeré peníze na vámi uvedené číslo účtu. Nemusíte se ničeho bát.
Co to znamená, když je akce vyprodána?
To znamená, že aktuálně pořadatel vyprodal vstupenky pro danou kapacitu místa. Vždy se ale mohou uvolnit ještě nějaké vstupenky například z důvodu, že někdo nezaplatí včas bankovní převod apod. Nemusí to tedy vždy znamenat, že žádné vstupenky již nebudou. Pořadatel může také navýšit případnou kapacitu prostor. Doporučujeme v tomto případě sledovat stránku události.
Objednal/a jsem si vstupenky s platbou bankovním převodem.
Pokyny k platbě vám jsou vždy zaslány emailem. V případě, že jste omylem zadali špatný email a pokyny vám do 30minut nepřišly tak prosím vytvořte novou objednávku vstupenek a ověřte si, že jste zadali správný email.
Vždy si pořádně zkontrolujete číslo příjemce částky a variabilní symbol, který je velice důležité pro správné spárování přijaté částky s objednávkou.
Jakmile nám dorazí správně platba a spáruje se v systému, tak systém vygeneruje a pošle email se vstupenkami – které budou jako příloha.
(Prosím prověřte si také SPAM schránky – je možné, že email mohl zapadnout právě tam)
V případě, že vám nepřišlo potvrzení do 2 dnů od odeslání platby, tak je něco špatně a prosím zkontrolujte si, zda jste zadali správný variabilní symbol a následně nás kontaktujte na emailu: info@tickethome.cz
Objednal/a jsem si vstupenky s online platbou kartou.
Prosím zkontrolujte si u své banky, zda máte povoleny online platby kartou na internetu a následně platbu zopakujte. Na email vám příjde vždy email s dalšími instrukcemi, aby vám rezervace nepropadla.
Pokud jste byli přesměrování na potvrzující stránku o uhrazení a email se vstupenkami vám stále nepřišel, tak prosím ještě raději zkontrolujte spam ve své emailové schránce a případně nás kontaktujte na emailu: info@tickethome.cz
Objednal/a jsem si vstupenky s platbou hotově na pobočce.
Pak stačí jednoduše zajít na pobočku a vstupenky si vyzvednout.
Je možné změnit možnosti platby za vstupenky?
Ano je, ale musíme to u nás v systému změnit ručně a vygenerovat vám potřebný email. V tomto případě nám prosím vždy napište emailem na info@tickethome.cz
Vstupenky je u nás možné vrátit pouze v případě, že představení bylo zrušeno nebo bylo změněno datum konání akce.
Každá vstupenka má unikátní QR kód na který jste projít vždy jen jednou. Z důvodu ochrany tohoto unikátního QR kódu vždy odesíláme vstupenky emailem pouze jednou a není možné je tedy přeposlat. Prosím vždy zkuste dohledat svůj email, kde jsme vám vstupenky zaslali.
Bohužel jakákoliv výměna vstupenek není možná z důvodu ochrany pořadatele.
Padělání vstupenek je trestné. Na každou vstupenku jde vždy projít jen jednou díky unikátnímu QR kódu, který se při načtení u vstupu automaticky stane neplatným – díky tomuto není možné projít na jednu vstupenku vícekrát.
Nákup vstupenek na firmu a možnost odpočtu DPH je možná. V tomto případě nám prosím napište na email: info@tickethome.cz a my vám fakturu zašleme emailem.
Kontaktujte nás na email: info@tickethome.cz a my se vám pokusíme zodpovědět všechny vaše dotazy.
Ohledně ZTP vstupenek se vždy informujte na emailu: info@tickethome.cz, kde vám bude sdělena přesná cena těchto vstupenek. Každý pořadatel to má trošku jinak. Pro zakoupení těchto vstupenek je potřeba zaslat oboustranný sken ZTP průkazu